Welcome, visitor! [ Login

Hayatı Güzel Kılma Yöntemi Burada

Balıketli Escort, Escort Bayan, kaliteli escort, köle escort, sürtük escort 1 Haziran 2020

Günümüzde Annerkali takımları Hindistan’da ve dünyanın diğer bölgelerinde çok popüler hale geldi. Moda trendleri, kadınlara adanmış geleneksel kıyafetlere özel bir yer verdi. Altın çağını geleneksel Salwar Kameez tarzında yeniden keşfetmek zarafet ve çekicilik getirir. En iyi Salwar koleksiyonlarının Babür döneminde oldukça yaygın olan çekicilik ve zarafeti ifade ettiği iyi bilinen bir gerçektir. Babür’ün Annerkali adındaki ünlü nezaketi, giysilerin büyük muamelesini ve çekiciliğini güçlendirdi. Geçmiş tarihsel dönemlerden günümüz nesillerine kadar, bu elbise biçimi tasarımlar, desenler, renkler ve yaratıcı ideolojiler açısından çeşitli değişikliklere uğramıştır. Yeni şık elbiseler şüphesiz son yıllarda kadınlar ve genç kızlar için bir moda trendi haline geldi. Şık Annerkali kıyafeti, görünüşü nedeniyle “Empire Passport” olarak da anılıyor.

Annerkali kıyafeti uzun, elbise tarzı bir üst ile tasarlanmıştır ve son zamanlarda kadınlar için Hint moda sahnesine geri dönen şık bir ince tabana sahiptir. Bu tasarımcı elbiseleri, Hindistan’ın her köşesinde bulunan kadınları süsleyen son derece arzu edilen bir stildir. Bu tip elbise, uzunluk ve nakış bakımından farklıdır, zemin uzunluğu olan Annerkali elbiseler de dahil. Çoğu kadın, güçlü işlemeli Salwar Kameez takımlarından etkilenir ve bunları çeşitli vesilelerle veya düğün işlevleri gibi etkinliklerde süslemeyi sever. Hintli kadınlar, bu yeni giyim modellerini geleneksel bir erkek olarak, çeşitli şenliklerde, yıllık kutlamalarda ve ara sıra öğle yemeğinde stil ve modalarını sergilemeyi tercih ediyor. Salwar Kameez ayrıca dans etkinliklerinde parti kıyafetleri olarak da bağışlanabilir.

Bu geleneksel elbisenin renkleri, çeşitli nadir trendlerde popülaritesini temsil etmede önemli bir rol oynar. Profesyonel tasarımcılar, etkileyici motifler tasarlamak ve çok çeşitli tasarımcı giyim koleksiyonları oluşturmak için kırmızı, yeşil, sarı, turuncu vb.Gibi çeşitli renkli tonları kullanır. Bugün, modern kadınlar bej, mavi, kahve ve beyaz gibi geleneksel olmayan renkler giymekten heyecan duyuyorlar. Böylece tasarımcılar büyük tasarımcı Annerkalis’i sunuyor. Renk karışımlarına ek olarak, tasarımcılar ayrıca popüler film aktrisleri tarafından ekranda ve ekran dışında giyilen stil, desen ve motiflerle mükemmel Salwar Kameez takım koleksiyonunu oluşturmak için boyun çizgisi boyunca yenilikçi kesim desenleri kullanıyorlar.

Takım elbise tarzında kadınlar için zarif boyun desenlerine sahip en son Hint tam kollu giyim tasarımları, zarif ve muhteşem görünmek için özel tasarım desenleri ile resham yamaları, iplikler ve nakışlarla güzelce tasarlanmıştır. Ek olarak, bu elbise tarzı, eşleşen veya zıt renklerde bulunan şık Churidar pijamaları olmadan eksik görünüyor. Uzun kollu ve güzel bir tareez boyunlu tasarıma sahip Annerkalis, görünümünüzü gerçekten göz alıcı ve çekici hale getirir. Birkaç anarkalis tasarımcısı güzel bir dantel tasarımına sahiptir ve bel, boyun ve hatta giysinin kenarında desenlere sahip olmalıdır.

Mükemmel mücevher ve diğer aksesuarlarla bu geleneksel tarz elbiseyi giydiğinizde çok karizmatik görünmek zorundasınız. Salwars’ın akan silueti her kadın figürünü kesinlikle düzleştirecektir. Bu kıyafet yumuşak kadınsı özellikleri vurgular ve bel ve kalçalardaki kusurları gizler, böylece göz ardı edilemezler. Çevrimiçi alışveriş yaparken en iyi tasarımcı Annerkali’den yararlanın ve hayalinizi gerçekleştirin!

558 total views, 0 today

Oral Seviyorsan Yapmalısın da

Escort Bayan, Gürcü Escort, kaliteli escort, kondomsuz oral yapan escort 31 Mayıs 2020

Günlük konuşmada, birisi bir arkadaşın, aile üyesinin veya meslektaşının bir şey hakkında “bir şey” olduğunu öğrendiğinde, genellikle o şey üzerinde “acı verici bir yere” sahip olduklarını veya tanınabilir bir desene sahip olduklarını kastediyoruz. Belirli durumlar veya nesneler meydana geldiğinde reaksiyonlar. Bunlar, psikologların “kompleks” olarak adlandırdığı şeyin en önemli iki özelliğini yakalayan iyi fikirlerdir. Psikolojik yaralar etrafında gelişirler. Yinelayan stereotipik bir kaliteye sahiptirler. Bu psikolojik fenomeni tanımlayan ve tartışan ilk psikolog Carl Jung’du. Jung “fikir kompleksleri” dediği şeyi yazdı. Bu cümle daha sonra “komplekslere” kısaltıldı. Bununla birlikte, orijinal açıklaması, kompleks hakkındaki anlayışımıza önemli bir ayrıntı ekler. Komplekslerin özel bir duygusal tonu veya değeri vardır.

Kompleksler kişisel veya kişiliksiz olabilir.

İnsan deneyiminde o kadar yaygın ve evrensel olan bazı durumlar vardır ki, her zaman ve her yerde etraflarında düşünce ve davranış kompleksleri gelişmiştir. Arketipik kompleksler kişisel değiller. Önderlik, romantik aşk, ölüm, doğum, bir kahramanın görüntüsü, aldatıcı, bilge bir erkek ya da kadın, bir çocuk ve çok daha fazlası gibi temel insan deneyimleri etrafında ortaya çıkarlar. Bu kavramlara yönelik duygusal ve davranışsal cevaplarımız, bunların insanlarda kendi veya içgüdüsel tepki kalıpları olduğunu göstermektedir. Şahıssel kompleksler evrensel ve bireysel bir yönleri var Sigmund Freud’un ünlü Oedipus ve Electra kompleksleri, bir çocuk karşı cinsin bir ebeveyni ile olan yakın ilişkilerinin sınırlarının ve sınırlamalarının farkına vardığında ebeveyn-çocuk ilişkisindeki evrensel gerilimi tanımlar. Bu evrensel deneyimin kalitesine neden olan yoğunluk ve problem, ebeveynlerin gerçek yaşam özelliklerine ve ailenin durumuna bağlı olarak değişecektir. Ebeveynlerin sevgisini ve desteğini kaybetme, aşağılık duyguları, kardeşler veya akranlarla rekabet duyguları, gruptan reddetme veya sınır dışı edilme korkusu, tüm insanlar tarafından psikolojik olarak savunulması gereken evrensel olarak korkunç durumlardır. Şahıssel kompleks, duygusal bir yaralanmadan sonra geliştirdiğimiz bir savunma sistemidir. Kar düşünceler, tutumlar, beklentiler, davranış… bir duygular onlara eşlik eder … bilmeden, benzer bir felaketi önlemeyi umuyoruz. Hoş, güven verici, kaçınma, saldırganlık, rekabet, geri çekilme ve çok daha fazlası. Kompleksin içinde ve dışında kişilerarası stratejileri kullanma arasındaki fark, kompleks içinde çalışmaya başladıktan sonra otomatik ve basmakalıp olmalarıdır. Aynı cevap, uygun ve kullanışlı olsun ya da olmasın, her başlangıç ​​durumunda ortaya çıkar.

552 total views, 1 today

Harika Boşalma Yöntemi Olarak Amasya Escortları

bayan grup escort, Escort Bayan, Gürcü Escort, lolita escort 29 Mayıs 2020

Jules Leotard Maillot’u yarattığında, aslında erkekler için tasarlandı. Biraz araştırma yaparsanız, 1920’lerin başlarında, sirk “güçlü adamın” fotoğraflarının, adamın bu tek parça streç giysi giydiğini gösterdiğini göreceksiniz. Aslında, erkek formaları kadınsı stiliyle birlikte gelişti ve sonunda ona benzedi, ancak erkek versiyonunun biraz daha düşük bir bacak kesimi ve bir alt ön kesimi vardı.

Hepinizin ne düşündüğünü biliyorum, ama bir daha asla tek parça streç giysi içinde bir adam göremiyorum. Aslında, erkekler ve kadınlar için püf noktaları büyük ölçüde aynı olmasına rağmen, 1970’lerin sonlarında kadınların versiyonunun popülaritesi, ABD’de ve bazı şirketlerde en yaygın olan erkek dansçıların kullanılmasına yol açtı. erkekler için versiyonlar üretmeye devam etti, ana odakları kadın mayolarının satışı idi.

Peki kadınlar ve daha az bir ölçüde erkekler onları giydiklerinde ne yaparlar? Kullanıcılar için faydaları nelerdir? İlk başta nefes alabilirler ve giymek için çok hafiftirler, sporcular için mükemmeldir, ancak kullanımları için en pratik uygulamalar hala dans, tiyatro ve egzersizdir. Bu, çocuklar ve yetişkinler için eğlence ve gündelik kıyafetlerin yanı sıra iç çamaşırlara da yayılmıştır. Erkeklerin bir tek parça streç giysi üzerinde tayt giyme eğiliminin aksine, artık hem erkek hem de kadınlar için tek parça streç giysi altında tayt giymek standarttır.

Forma şu anda çeşitli sporcular ve akrobatlar giyiyor; jimnastikçiler, dansçılar ve hatta thespianes. Onları sirkte kesinlikle göreceksiniz ve çoğu zaman uzun kollu, bacakları ve kolları olan diğer giysilerle giyilirler, unitard olarak adlandırılırlar.

Bir tek parça streç giysi tek parça bir giysi olduğu için, genellikle boyundaki bir delikten geçirilmesi gerekir, genellikle bir kıyafetten biraz farklıdır, çünkü genellikle kasıkta bir çıtçıt vardır, böylece başınızın üzerinden çekebilirsiniz. Ya da bir vücut çorabı gibi görünürler, böylece ayaklarınıza adım atarsınız ve ardından elbisenin arkasındaki fermuarı kapatırsınız.

Peki mayolar ne için kullanılabilir? Erkekler ve kadınlar yoga, koşu veya diğer kardiyovasküler egzersizler, dans ve bale için giyerler. Arkaistik patinaj ayrıca buz üzerinde düşük sıcaklıklar nedeniyle genellikle uzun kollu bir leotard içerir. Ayrıca tek parça streç giysi altında iç çamaşırı giymek için kaşlarını çatmış ve aslında tek parça streç giysi, kalça ve belden yüksek kesildiği için iç çamaşırı olmadan giyilecek şekilde tasarlanmıştır. Bazı dans okulları iç çamaşırı giymeyi yasaklamıştır ve bir performans veya rutin sırasında görünür iç çamaşırları için rekabet noktalarından çıkarılabilir. Gördüğünüz gibi, mütevazı forma uzun bir yol kat etti, çeşitli aktiviteler için kullanıldı ve hala bu güne kadar. Profesyonel dans daha popüler hale geldikçe erkeklerin de daha sık kıyafet giymeye başladıkları bildirildi.

600 total views, 0 today

İşini Güzel Yapan Escortlar

Balıketli Escort, çıtır escort, Escort Bayan, köle escort 28 Mayıs 2020

Baxandall’ın Onbeşinci Yüzyıl İtalya’sında Resim ve Tecrübeimi: Resimli Stilin Sosyal Tarihinde Bir Astar ilk olarak 1972’de yayınlandı. Oranen kısa olmasına rağmen, daha sonra en son Çince olan birçok dilde, 1988’de yayınlanan ikinci bir baskı ile yayınlandı. “akıllı, ikna edici, ilginç ve açıkça anlaşılmış” olarak “kısa ve iyi yazılmış metin” olarak tanımlanmış ve “yeni ve önemli malzeme” olarak bulunmuştur. Belki üç bölümden oluşan bir kitap olarak çıktı. Aslında, hepsi bir arada üç kitaptır.

Baxandall, geçmiş tarihi tarih metodolojisinin birçok kaynağını bir araya getirir ve onları Resim ve Tecrübeimde ilerletir. Sanat tarihi disiplinin ortaya çıkmasıyla birlikte sanat, belirli toplumların ve medeniyetlerin güçlü bir ifadesinin somutlaşmış hali olarak görülmeye başlandı. Bunun öncüsü, antik sanat tarihinde Johann Joachim Winckelmann’dı (1764). Baxandall kesinlikle seyircilerin görüntüyü nasıl izlediğini düşünen ilk kişi değil. Haskell tarafından 1963 yılında patronları ve ressamları tarafından yayınlanan sponsorluğu tartışan ilk kişi değil. Lacan, Baxandall Boyama ve Tecrübeim’i yayınlamadan önce ‘seyir’ kavramını ve Gombrich’i ‘izleyici payı’ fikrini ortaya attı. Baxandall, Resim ve Tecrübeimin ikinci bölümünü “Gombrichyan” olarak tanımlıyor. Baxandall antropologlar ve kültür araştırmaları, özellikle Herskovits ve bilişsel üslup üzerine düşünceleri ile zaman geçirdi. Baxandall’ın yaklaşımı, resim tarzının resimleri sipariş eden ve görüntüleyen müşterilerin nasıl etkilendiğine odaklanmaktadır. Okuyucunun görüşü kültürel olarak yapılandırılmıştır. Baxandall’a göre, “on beşinci yüzyılın imajı toplumsal bir ilişkinin dayatmasıdır.” Bu alıntı resim ve deneyimin ilk bölümünün giriş cümlesidir; “Şartlar ve koşullar”.

Baxandall’ın resim ve “iş koşulları” deneyiminin ilk bölümü, on beşinci yüzyılda gözlenen resim stilindeki değişimin, patron ve ressam arasındaki sözleşme ve mektupların içeriğinde tanımlandığını açıklamaya çalışmaktadır. Buna ek olarak, resimsel stilin gelişimi, sanatçı ve patron arasındaki simbiyotik bir ilişkinin sonucudur. Bununla birlikte, bu ilişki “kurumlar ve sözleşmeler – ticari, dini, algısal, en geniş anlamıyla sosyal … [that] birlikte yarattıklarının biçimlerini etkiledi ”. Baxandall, patron ve ressamın çalışmasına yaklaşımının František Haskell’in 1963’ün anahtar kitabı, patronları ve ressamları veya D.S.’nin patronları ve sanatçıları tarafından hiçbir şekilde etkilenmediğini iddia ediyor. Odalar ‘İtalyan Rönesans’.

Baxandall’ın resimsel bir stilin gelişimini destekleyen ana kanıtı, sanatçı ile müşteri arasındaki sözleşmenin şartlarında gösterildiği gibi, sanatçının resim üretiminde kullanılacak malzemeler üzerindeki becerilerine yapılan vurgudaki bir değişikliktir. Bu, Baxandall’ın bir kullanıcı ile ressam arasındaki sözleşmeleri incelerken ortaya koyduğu ve henüz araştırılmadığı benzersiz bir unsurdur. Bu argümanı, koşulların okuyucuların materyaller üzerindeki becerilerin önemli konumunu nasıl gösterdiğini gösteren bazı sözleşmelere başvurarak destekliyor. Ghirlandaio ve Giovanni Tornabuoni arasındaki 1485 antlaşmasında, antlaşmanın ayrıntıları arka planın “sayılar, binalar, kaleler, şehirler” içermesini şart koştu. Daha önceki sözleşmelerde, arka plan yaldızlı olurdu; Tornabuoni bu nedenle bu komisyonda “beceriler olmasa bile iş harcamaları” olmasını sağlar.

Baxandall, “sadece sanat tarihinde bu tür bir gelişmeden sorumlu olmanın faydasız olacağını” belirtiyor. Aslında, argümanının sosyal ve kültürel tarih alanına yerleştirilmesini sağlamak için Baxandall, on beşinci yüzyıl İtalya’sında altının rolü, mevcudiyeti ve algısını ifade eder. Baxandall, Büyükelçi Sienes’in Kral Alfonso’nun Napoli’deki mahkemesindeki aşağılayıcı hikayesini, bu göze çarpan tüketimin nasıl azaltıldığının bir örneği olarak karmaşık kıyafetleri üzerinde kullanıyor. “Eski para” nın kendisini “yeni para” ve hümanizmin yükselişinden, değerli bir varlık olarak satın alma gücüne geçişin nedenleri olarak ayırt edebilmesi gerektiğini belirtiyor.

Burada, Baxandall’ın şirketin görüntü tarzı üzerindeki etkisini iş koşulları aracılığıyla belirleme yaklaşımındaki temel sorun yatmaktadır. Bir tablo izleyicisinin bu yeteneğin satın alındığını nasıl bilebilir? Baxandall bu soruyu kendisi sorar ve sözleşmede herhangi bir kayıt olmayacağını beyan eder. O zamanlar, bugün çok az kanıt olduğu için resimlerdeki bakışları kaydetmek yaygın değildi. Buna ek olarak, sözleşmede Baxandall’ın bize sunacağı hiçbir şey yoktur, görüntünün gerçek estetiğini belirtir; karakter ifadeleri; ikonografi, kullanılacak oranlar veya renkler.

Joseph Manca bu bölümü özellikle eleştiriyordu: “Baxandall’ın zamanında antlaşmalar tartışması, her zaman patronlarının veya halkın duygularını tekrarlamaya hazır olan bağımlı bir sanatçıyı tanıtmamıza izin veriyor.” Bunun doğru olmadığını biliyoruz. Bellini, Isabella d’Este için resim yapmayı reddetti çünkü tasarımı için rahat bir resim yoktu. Perugino Isabella’dan bir komisyon almasına rağmen, “konuyu sanatına uygun bulmadı.”

Baxandall, büyüyen bir sanatçı ajansı ve stil üzerinde etkisi olarak eriştikleri materyaller için konaklama bırakmaz. Andrea Mantegna’nın tarzı, antik Roma’dan birçok keşif gördüğü ve genellikle onları Mantua’ya geri götürdüğü Roma ziyaretlerinden güçlü bir şekilde etkilendi. Dahası, Baxandall, 15. yüzyılda İtalya’da sanatçıların aldıkları eğitimi, stilleri için bir açıklama olup olmadığını veya nasıl geliştiğini görmek için incelemiyor. Baxandall’ın bahsettiği tüm ressamlar, atölyelerin bir parçasıydı ve usta tarafından eğitildi. Bu nedenle, bu seminerlere dayanan bir stil olacaktır. Mantegna ve Marco Zoppa da dahil olmak üzere Squarcino öğrencilerinin “sanatlarında ortak yönleri olduğu” kabul edildi. 1996 yılında şunları söyledi: “Resim ve Tecrübeimin ilk bölümünü beğenmedim. Hızlı bir şekilde yaptım çünkü bir şeye ihtiyacım vardı ve bana biraz kaba görünüyordu. “

Resim ve Tecrübeimin merkezi bölümü “benim için en önemli bölüm olan ikinci bölümde tüm bilişsel stil kavramı, [and] doğrudan antropolojiden. Bu bölüm Baxandall’ın “dönemin gözü” fikridir.

Baxandall, hepimizin gördüğümüz fizyolojik modun aynı olduğunu ancak yorumlama anında “görsel algı için insan ekipmanının bir erkekten diğerine tekdüze olduğunu” belirterek “zamanın gözünü” açar. Yalınçe söylemek gerekirse, “dönem gözü” belirli bir kültürdeki görsel formları şekillendiren sosyal eylemler ve kültürel pratiklerdir. Ayrıca, bu deneyimler bu kültürü şekillendirir ve temsil eder. Nihayetuç olarak, kullanıcılar bu kültürel açıdan önemli temsili şekillendiren ressamlar için bir özet oluşturdular. Ressam daha sonra resimleri, resimlerinde kültürel olarak önemli olan bu nesneler de dahil olmak üzere, kullanıcının ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde tedarik eder. Baxandall’ın “dönemin gözü” bölümü, onbeşinci yüzyıl izleyicisi bizim için on beşinci yüzyıl İtalyan görüntülerini onbeşinci yüzyıl İtalyan tüccarıyla aynı mercekten izlemek için kullanabileceğimiz bir araçtır. “Periyodik Göz” sanatsal üretimi anlamak için eşzamanlı bir yaklaşım içeren yenilikçi bir kavramdır. 1970’lerin başında tarihsel sanatla uğraşmaya başlayan nedenler ve etkiler fikirlerinden uzaklaşıyor. Fakat nasıl inşa edildi?

Baxandall, görüntülerin izlenmesinde elde edilen izleyicilerin becerilerinin çoğunun görüntülerin görüş alanı dışında elde edildiğini iddia etti. Burada bir Floransalı ticaret şirketinin ekonomik işleyişini inceliyor ve varil, üçüncü kural, aritmetik ve matematiğin ölçümünün tüccarların çok talep ettiği tüccarlar olduğunu ve onlara görüntüleri izleyebilecekleri daha sofistike bir görsel aparat sağladığını kaydediyor. Baxandall, ilk bakışta kontur hacmi gibi şeyleri yapma yeteneğinin, işletme sınıflarının görüntülerdeki geometrik şekilleri algılamasına ve içindeki diğer nesnelere göre görüntüdeki boyutlarını ve oranlarını anlamalarına izin verdiğine inanmaktadır.

Baxandall aynı zamanda dans ve jestleri, görüntü izleyicilerinin içinde neler olup bittiğini anlamalarını sağlayan diğer sosyal uygulama örnekleri olarak belirtiyor. Baxandall, Bass Danza’ya yoğun katılımın mahkeme ve işletme sınıflarının resimlerdeki hareketi görmesine ve anlamasına izin verdiğini iddia ediyor.

“Periyot gözü” kullanımından kaynaklanan ana sorulardan biri, doğru kullanıldığının kanıtıdır. Baxandall’ın yaklaşımına göre haklı olduğunuzu nereden bildiniz? Yirmi birinci yüzyıl İngilizinin bir resmi onbeşinci tüccar olarak görmesi, hatta İtalyan Rönesans toplumu ve kültürü hakkında bir fikir edinmesi mümkün mü? Baxandall’ın dayandığına dair kanıt, on beşinci yüzyıl İtalyan resminin resimsel tarzının çok az geliştiğini kanıtlıyor. Resim ve Tecrübeim incelemesinde Goldman, Baxandall’ı bugünün inşaat müteahhitlerinin ve marangozlarının Mondrian’da gördükleri kompozisyon öğelerini tanımlama konusunda özellikle nitelikli olduğuna dair kanıt olmadığını söylemeye çağırdı. Benzer şekilde, Goldman’ın öne sürdüğü argüman, Baxandall’ın görüntülerdeki hareketi yansıtan bir dans gibi kullandığı diğer örneklere açıklanabilir. Bir örnek Botticelli’nin “Pallas ve Centaur” u, burada Baxandall, Hermeren’in incelemesinde bunun çoğu durumda bu şekilde tanımlanabileceğinden, bunun yararlı bir kanıt olmadığını iddia ettiği bir kabarcık olduğunu açıklıyor.

Nihayet bölüm birincil kaynaklara odaklanmaktadır, çünkü Baxandall Cristofor Landin’in 15. yüzyılda İtalya’da resimlerde görülen çeşitli stiller için kullanılan tanımlayıcılara ilişkin yazılarına atıfta bulunur. Çünkü Baxandall, 21. yüzyıl okuyucusunun, görüntüleri tanımlayamayan insanlar tarafından on beşinci yüzyıl boyunca yazılan görüntüler hakkındaki belgeleri yorumlayabileceği bir yöntem olduğunu savunuyor. Bu araçla, aria ve dolce gibi terimlerin ne anlama geldiğini daha iyi anlamak mümkün olur. Baxandall, Milano Düküne mektupta yer alan sıfatların Resim ve Tecrübeimler Birinci Bölümündeki ajanından anlamını yorumlamak için bu yaklaşımı kullanır.

Bu bölüm ayrıntılı olarak açıklanmasına ve “Landino’nun sanat terminolojisinin dikkatli bir analizini” sağlamasına rağmen, Middledorf, “Rönesans resminin tarzına biraz ışık tuttuğuna” inanıyor. Kelimelerin bu bölümdeki görüntünün tasvir ettiklerini yakalaması her zaman zor olduğundan, değerli olmasına rağmen, on beşinci yüzyıl izleyicinin zihinlerine girerken modern izleyiciye değerli bilgiler getirmek için yeterli bilgi sağlamaz. Görüntülerin devreye alınmasında okuyucunun bu dili kullanması pek olası değildir. Bunun, sanatçıların stillerini ve yaklaşımlarını tartışmak için kullandıkları dil türü olup olmadığı tartışmalıdır. Tabiatl ki, zamanın sanatçılarından resimlerin en iyi nasıl verilebileceğini tanımlayan malzemeler var, ancak bunlar Leonardo da Vinci’nin “istem” üzerine yazdığı örnek olarak pratik değere sahip olamayacak kadar soyut görünüyor.

Resim ve Tecrübeim’de Baxandall’ın Giotto ve Hatiplerinden daha az ilgi gördü. “Bir kitap çıktığında, birçok kişi çeşitli nedenlerle koydu.” Anne nedenlerden biri Baxandall’ın Zeitgeist’i geri getirdiği inancıydı. Bu bizi imaj ve deneyimin bize nasıl bir rönesans getirdiği sorusuna yanıt olarak tanımlanan diğer sorunlara götürür. Bize onbeşinci yüzyılda İtalya’ya, bir grup olarak toplum içindeki seçkinlere ve sadece erkeklere odaklanan bir rönesans veriyor. Cemiyetun bir kısmını temsil eden bir grup insan. Durumkya asılan resimlerin çoğu görevlendirildi, ancak sadece izleyiciler değil. Kilisede bütün cemaat bu görüntüleri görecek ve yaşamın her kesiminden gelecektir. Bu nedenle, T.J. Clark gibi Marksist sosyal tarihçiler, gerçek bir sosyal tarih olmadığını iddia eden bir kitap yayınladılar, çünkü “sınıf, ideoloji ve güç konularına değinmeden sadece toplumdaki seçkinlere odaklanmıştı.

Baxandall ayrıca bireyin resimsel üslubu etkilediği fikrini reddeder çünkü herkes dünyayı farklı deneyimler. Bunun doğru olduğunu, ancak farklılıkların ihmal edilebilir olduğunu kabul eder. Bu, “Burkhardt’ın bireyciliğin Rönesans’ta konuyu değiştirdiği fikrinin (örneğin, portrelerin genişlemesi) keskin bir tezat oluşturmasıdır. Resmin ve deneyimin ikinci baskısından dört yıl önce Stephen Greenblatt, bireylerin Rönesans’ta kamusal kişiliklerini yaratma yöntemleri üzerine bir kitap olan Rönesans Öz-İtimat kitabını yayınladı.

Baxandall yöntemiyle başka sorunlar da ortaya çıkıyor. Baxandall’ın tezlerini desteklediğine dair kanıtlar edebidir. Sorun, Üçüncü Bölüm’e ek olarak, İkinci Bölüm’deki Landino’nun yazılarının kullanımı, vaazın çoğunu, ‘gözün gözünü’ oluşturmak için bir bilgi kaynağı olarak ve Birinci Bölüm’de yazılı antlaşmalardaki tüm kanıtları kullanmıştır. Bu, Baxandall’ın yaklaşımının sanatın hayatta kaldığı ancak yazmanın olmadığı bir topluma nasıl uygulandığı sorusunu gündeme getiriyor. Sorun, bilim adamlarının antik dilin yazılı bir dili olmadığı için anlamayacağını itiraf ettiği Orta Asya’daki İskitliler. Bu durumda, Baxandall’ın yaklaşımı imkansız görünüyor ve burada başka sınırlamalar görüyoruz.

Resim ve deneyimde belki de en çarpıcı ihmal, klasik sanatın yeniden canlandırılmasının Rönesans resimlerinin ve tarzlarının yaratılmasında oynadığı role herhangi bir atıftır. Rönesans antik çağın yeniden doğuşuydu. Burkhardt, İtalya’daki Rönesans medeniyetinde antikliğin yeniden canlanması üzerine bir bölüm yazıyor. Yeminik çağın yeniden canlanmasının, 15. yüzyılda İtalya’nın resimsel üslubuna bir katkı olduğu öne sürülmelidir.

Resim ve deneyimin onu izleyen birçok hayranı vardı, sanatsal ve sosyal değişim arasındaki doğrudan nedensel ilişkilerin nasıl ortaya çıkarılacağı konusunda önemli bir rehber var. Sıcak bir şekilde karşılandı ve antropoloji, sosyoloji ve tarih gibi sanat tarihinin hemen ötesindeki disiplinlerde etkili olduğu gibi ‘görsel kültür’ teriminin yaratılmasına da katkıda bulundu. 1981’de Bourdieu ve Desault, Baxandall’a Actes de la recherché en sciences sosyallerinin özel bir baskısını bağışladı.

Baxandalls’in iş koşullarının analizi, bazı eksikliklere rağmen, etkisiz değildi. Bu bölümde Baxandall paraya ve ödeme mekanizmasına atıfta bulunuyor ve “para sanat tarihi için çok önemli” diyor. Resim üretiminin ekonomik yönüne odaklanması, “bir kültür kümesi olarak ekonomik tarih kavramına ilgi duyanlar” dan olumlu tepkiler vermiştir. Sosyoloji alanında: “Pazarlara ve sponsorluğa olan ilgisi onu Howard Becker (1982) Sanat Dünyaları gibi kültürel bir bakış açısı üretmek için çalışmak için doğal bir referans noktası haline getirdi.” Ancak Baxandall bu ilk bölüm için çok eleştireldi.

Andrew Randolph, dönemin gözünün kadınlara nasıl uygulanabileceğini araştırırken “dönemin gözü” fikrini “cinsiyet gözü” ne genişletmektedir. Pierre Bourdieu, Bourdieu’nun “bireyin bilişsel sistemini meşgul eden ve eğiten belirli sosyal faaliyetlere uygun vurgu yapmasına izin veren” Boyama ve Tecrübeim ile tanıştıktan sonra “kodlama / kod çözme” kavramının bir revizyonu olan “gözün sosyal doğuşu” kavramını geliştirir. Clifford Geertz, Levi-Strauss tarafından resim fikirlerini ve deneyimlerini birleştirerek oluşturulan antropolojideki erken yapısalcı modeli mükemmelleştirebilen bir antropologdu. Sanat tarihi alanında Svetlana Alpers, Hollanda’nın Sanat Tanımı Sanatı hakkındaki kitabında resim ve deneyim yönlerini uygulamış ve Baxandall’a “görsel kültür” teriminin yaratılmasına atfedilmiştir. Tarihçiler için Ludmila Jordanova, Boya ve Tecrübeim yaklaşımının tarihçilere görsel malzemelere özenle erişmenin önemini vurguladığını ve görsel beceri ve alışkanlıkların, sosyal yapıların ve refahın toplumdaki dağılımının belirlenmesine yardımcı olabileceğini savunuyor.

Resim ve deneyim Baxandall tarafından “oldukça hafif ve kibar” olarak tanımlandı. Sanat tarihçileri için değil, Baxandall’ın tarih öğrencilerine verdiği bir dizi konferanstan yazılmıştır. Gördüğümüz gibi, bunun sadece Rönesans çalışmalarında ve sanat tarihinde değil, diğer birçok alanda da olağanüstü bir etkisi oldu. “Sosyal göz”, “cinsiyet gözü” fikirlerini yarattı ve hatta “görsel kültür” şeklinde yeni bir terminoloji yarattı. Dünyadaki birçok üniversitede çok sayıda listede bulunan bir kitap. Resim ve deneyimin sorunları olabilir, ancak yaşam ve sanatın gerçekte nasıl bağlantılı olduğunu vurguladığı için önemli kalırlar. Baxandall’ın bize vermeye çalıştığı şey Quattrocentro merceğini yeniden oluşturacak bir dizi araç. sadece “dönem gözü” ile değil, aynı zamanda patronlar ve ressamlar arasındaki sözleşmelerin analizi ile. Bununla birlikte ve zamanın eleştirel sanat-tarihsel kavramlarını anlayan Baxandall, dönemin görsel becerilerini inceleyerek resimlerin yaratıldığı sosyal ilişkileri tanımlamamıza izin veriyor. Kafaarılı olup olmadığımızı merak ediyoruz. “Dönem gözünü” başarılı bir şekilde uygulayıp uygulamadığımızı belirlemenin ampirik bir yolu yoktur. Aslında, “ustaca yeniden yapılanmalara ve tahminlere güvenmeye” devam ediyoruz. Baxandall’ın varilleri ölçmek, resimlerdeki daha iyi formları ve hacimleri takdir etme yeteneklerini etkilemek gibi iş uygulamalarından kaynaklandığına inandığı iş sınıflarına atfettiği görsel beceriler ihmal edilemez. Yalınce bu değil, yaklaşım tek bir döneme özgüdür ve farklı bir döneme her uygulandığında yeniden oluşturulması gerekir. Baxandall’ın yaklaşımı, sanatçının ajansı, eğitimleri veya aslında on beşinci yüzyıl İtalyanları için antikliğin önemi hakkında hiçbir fikre izin vermez.

Soru, “tarzın sosyal tarihi” yazmanın mümkün olup olmadığıdır. Baxandall bunu yapmaya çalıştı, ancak varsayımları ve tahminleri ve başarıyı kanıtlayamaması, sağlam bir yöntem olmak için çok belirsiz bir yaklaşım bırakıyor.

568 total views, 0 today

Köle Fantezilerini Gerçekleştirme Zamanı

Escort Bayan, köle escort, lolita escort, minyon escort 27 Mayıs 2020

Bu şekilde bir kadınla sohbet edebilir ve sıkıcı bir konuşmayı eğlenceli, çapkın ve seksi bir şeye dönüştürebilirsiniz.

Hepimiz oradaydık: Odada güzel bir kadın görüyorsunuz, onunla konuşmak için yeterli sıvı cesaret oluşturmak için alkolü fotoğraflamak için yaklaşık 15-20 dakika harcıyor ve tam da bunu yaptığınızda partiden ayrıldı. Fakat hayır, endişeleniyorum arkadaşlar. Yalınce bu basit ipuçlarını takip ederek, kadınlarla konuşmak konusunda endişelenmenize gerek kalmayacak:

1. İpucu: Soru sormayı bırakın

Herkes kadınların kendileri hakkında konuşmayı sevdiğini söyler, bu yüzden onlara kendiniz hakkında birçok soru sorarak net olursunuz, ancak aslında bazen kadınlar erkekler gibi giyerler. Bunun yerine, konuyla ilgili fiili tartışmaya geçmek için konuyla ilgili bir ifade ile soruya devam edin. Sorun:

Guy: “Konutcil hayvanın var mı?”

Kız: “Aslında üç kedim var.”

Adam: “Kedileri olan insanların daha bağımsız oldukları söyleniyor.”

Kedilerinin isimlerini bilmek yerine bağımsızlığı bu şekilde tartışıyorsunuz.

2. İpucu: Tutkularınız hakkında konuşun

Bu sadece mantıklı olan ipuçlarından biridir. Kendi tutkularınızı tartışarak, konuşacak şeyler bulma konusunda endişelenmenize gerek kalmaz, çünkü şüphesiz konu hakkında çok şeyiniz olacaktır. Bu sadece daha akıcı bir sohbete yol açmaz, aynı zamanda erkekler bir şey hakkında heyecanlandıklarında kadınlar bunu sever. Anneleriyle evde yaşayan ve tüm gün video oyunları oynayan tüm çocuklar yerine, gerçek hobiler ve ilgi alanlarıyla kendinizi farklılaştırabilirsiniz. (Not: Bu, elbette, video oyunları oynarlar ve annenizle evde yaşarlarsa tutkularınız hakkında konuşmamanız gerektiği anlamına gelir.)

3. İpucu: Kızdırın

Alanda mizah kullanmak – komik şakalar, yüksek beşlik, garip el sıkışmalar, vb. – konuşmayı olması gereken eğlence seviyesinde tutabilir. Onlarla konuşurken, küçük bir inek olduğun için endişelenme, çünkü bu tür bir inek genellikle kızların sadece seninle eğlenmesine neden olur … onları tekrar konuşmak istemelerini sağlayacak bir şey.

İpucu 4: Geliştirin

Erkeklerin kızlarla konuştuğunda sahip oldukları en büyük korku, konuştukları şeylerle azalır. (Lisede şaka yok, telefondaki kızlarla aralarından seçim yapabileceği konular listesi olan bir yastıkla konuştum.) Bunu önlemenin bir yolu, konuşurken belirli bir açıklama yapmaktır. Sorun, sadece “Beyzbol’u seviyorum” demek yerine konuşma orada biter, “Beyzbol severim, çünkü babam beni her zaman Yankees’e götürür ve bu bana nostalji getirir.” -Bu sohbetten çekil, nereye gidilir: Beyzbol, Yankees, baba-oğul ilişkisi, nostalji, vb.

Tip 5: Neslovesci

Her konuşmanın en büyük kısmı genellikle sözel olmayanlardır, bu yüzden konuştuğunuzda konuşmak yeterli değildir. Konuşma sırasında yaptığınız tüm bilinçaltı hareketleri hatırlayın – kurnaz bir tutum, hafif bir gülümseme, yanıp sönmeyi bilmek – ve bilinçli olmalarına izin verin. Bu şekilde sizi nasıl algıladığını bileceksiniz ve buna göre adapte olabilirsiniz.

520 total views, 0 today

Amasya’nın Sürtükleriyle Tanış

Escort Bayan, lolita escort, minyon escort, sürtük escort 26 Mayıs 2020

Peki kızları çekmenin en kolay yolu nedir? Bu çok belirsiz bir soru. Her şey hangi kadınlarla uğraştığınıza bağlıdır. Her kız farklıdır, tıpkı her insan farklıdır ve herkes diğerinin sevdiğini sevmez. Asıl soru şu olmalı, benim için doğru olan bir kızı nasıl çekebilirim? Bu yazıda birkaç yoldan bahsedeceğim.

Öncelikle belirli bir kızın ne tür bir karaktere sahip olduğunu bulmak istiyoruz. Sorun, bütün gün kütüphanede kalan bir kız, dövüş sanatları derslerinde zaman geçiren bir kızdan muhtemelen çok farklıdır. Ne tür bir kişiliğe sahip olduğunu bulmak çok kolaydır. Pratik yapmak için sadece birkaç şey bilmemiz gerekiyor.

Kızın peşinden gitmeye çalışan bir sürü adam olup olmadığını ya da ona yaklaşan ilk adama büyük olasılıkla sadık kalacak kişi gibi olup olmadığını bilmek istiyoruz. Nihayetra utangaç bir kız olup olmadığını öğrenmek istiyoruz. Seks hayatının ne kadar açık olduğu ile ne demek istiyorum? Kadınları nasıl çekeceğini öğrenmek için bilmek büyük bir şey. Seks hayatını inkar ediyor mu yoksa bu konuda çok açık mı? Ve bu kadın hakkında öğrenmek istediğimiz son bilgi, ilişkide oynamak istediği rol. Demek istediğim, kendisi ile ilgilenebilen çok bağımsız bir kız mı, yoksa ev hanımı olmayı mı ve kocasının onunla ilgilenmesini mi istiyor?

Bu, bir kızdan nasıl çıkılacağı hakkında çok fazla bilgi gibi görünebilir, özellikle de onunla yeni tanıştıysanız, ancak ne tür bir kişiliğe sahip olduğunu ve bu nedenle onu nasıl çekeceğini bulmak önemlidir. Bu stratejileri Vin Dicarlo Pandoras Box’dan alıyorum ve sadece programda tartışılan temel kavramları inceliyorum. Dolayısıyla, bir kızın bu temel ideallerini bilmek, kadınları nasıl çekecekleri için çok önemli olacaktır.

Diyelim ki tüm bu bilgilere sahibiz. Sorun, bir kızın ilgilendiği ilk kişi olduğunu, cinsel yaşamında çok güvende olduğunu ve eski moda bir kız olduğunu, yani finans ve iş için erkeklere güvendiği anlamına gelir. Vin Dicarlo Pandora’nın Kutusunda, bu kadınlar umutlu romantizm olarak tanımlanacak.

Umut dolu bir romantizmle, olayların sadece onunla onun arasında olduğundan emin olmalısınız. İkinizin birlikte olduğunuzu ve dünyanın size dışarıdan baktığını. Hemen onunla iletişime geçmelisin. Parti çocuğu olarak gitmemenizden ziyade istikrarlı ve yumuşak bir yaklaşımdan emin olmanız gerekir.

Beden dilinde olduğu gibi, ona karşı nazik olmanız gerekir. Yemekırı ve abartılı dokunuşlar yapmaya çalışın, ama dürüstçe davranın ve onunla iyi göz teması kurduğunuzdan ve güvenilir olduğunuzu bildirin.

Bunlar, bu tür bir kız için kullanabileceğiniz taktiklerden sadece birkaçı. Birkaç başka karakter türü vardır ve hepsi Vin Dicarlo Pandoras kutusunda ayrıntılı olarak tartışılmaktadır. Size bir kızın kişiliğini nasıl belirleyeceğinizi ve o kişiliğe nasıl yaklaşacağınızı gösterecektir. Ayrıca kadın psikolojisi ile ilgili birçok sır ve ipucu verecektir. Umarım bu bilgiyi faydalı bulmuşsunuzdur ve size kadınları çekerken en iyi dileklerimi sunarım. Daha fazla makale burada bulunabilir: http://thevindicarlopandorasbox.com

535 total views, 0 today

Gürcü Kadınların Pürüzsüz Bacakları

dul escort, Escort Bayan, Gürcü Escort 25 Mayıs 2020

Hippi gibi konuşmayı öğrenmek ister misiniz? 1960’ların çiçek çocukları, deneyimlerini ve inançlarını tanımlayan düzinelerce anti-kültürel kelime ve ifade icat ettiler. Sulh ve sevgiyi kutlamak için bir parti planlıyor olun ya da sadece bir hipster argo öğrenmek istiyorsanız, işte hippi kelimelerinin ve ifadelerinin kısa bir listesi.

Çocuk veya çocuk: Erkekler veya kadınlar için “altın” gibi bir nezaket ifadesi.

Sırt çantası: En sevdiğim hobi ya da kovalamaca, “Gitar çalmak benim çantam tatlım.”

Sütyeni devre dışı bırak: Feminist ifade. Sütyen, kadınların baskısının bir sembolü olarak kabul edildi ve sütyen bazen protesto için yakıldı.

Ekmek: Para veya nakit. “Keşke çalışmam gerekmiyordu, ama ekmeğe ihtiyacım var.”

Kötü haber: Mutsuz olay veya üzücü duygu. “Ne kadar kötü bir adam!”

Kedi: İyi adam.

Chick: Genç ve güzel kadın.

Soğuk: Takdire şayan veya modaya uygun ve emülasyona layık.

Polis çık: Hareketsizlik veya önemsizlik için özür dilerim. “Köpeğin tüm kurabiyelerimizi yediğini söyledi.

Dig: “Ben kazıyorum” anlamına gelir, “Ben senin bakış açısını anlıyorum.” Ayrıca sevdiğin bir şeyi tarif etmenin bir yolu, “Gerçekten o sandaletleri tekmeliyorum.”

Kendi işini yap! Sizi memnun eden şeyi yapın.

Çek: Sıkıcı veya hayal kırıklığı. “Ne hamle!”

Uzak!: “Harika!”

Çiçek çocuklar: Hippiler Çiçek Çocukları olarak adlandırıldı çünkü saçlarında, kıyafetlerinde çiçekler giyiyorlardı ve her şeye çiçek açtılar.

Çiçeklerin gücü: Çiçekler, aşkın nefret üzerindeki gücünü simgeliyordu. En ünlüsü, hippiler savaş protestoları sırasında kolluk silahlarının varillerine çiçek sapları yerleştirdi.

Korkak: Alışılmadık bir şekilde şık. Sorun, müzik ve moda eğlenceli olabilir.

Kuşak açığı: Modern gençlerin idealleri ile daha yaşlı ve daha muhafazakar kuşakların idealleri arasındaki farkı tanımlar.

Kurtarmak: Gerçekçi olun. Reddediyorsun.

Akışına bırak: Sakin olun ve her şeyin kendi yolunda gitmesine izin verin.

Olağanüstü!: En hoş! En soğuk!

Kuvvetlük: Sorunlar veya zorluklar. “Polisten bir güçlük çıktım. Ne sorun!”

İyi görünüyorsa yapın: Sınırsız olun, dilediğiniz gibi eğlenin.

rahat: Sakin ve sakin. “Kalabalık serbest bırakıldı.”

kapak: 10 dolarlık bir esrar, o zaman dolu.

Yemekk boncuk: Giymek eğlenceli ve dostluğun bir işareti olarak koymak için eğlenceli doğal boncuklar.

Yemekık olmak: Hippi ana tema olarak her şeye sevgi ile olur.

Yemekk, kavga etme: Hippiler bu sloganı savaşı protesto etmek, barış ve sevgiyi desteklemek için bağırdı.

Adam: Bir arkadaş, yoldaşlar, yoldaşlar, yoldaşlar, yoldaşlar gibi adam adı yerine konuştu. “Hey, adamım, Hendrix posterini kazıyorum.”

Adam: Yetki, özellikle polis.

Yumuşak: Hoş ve hoş.

Yumuşamak: Boşver; Sakin ol.

Munchies: Aç Açlık: “Meşe palamudu var!” Aynı zamanda lezzetli bir yemek anlamına gelir: “Paylaşabileceğimiz bir sürü mantar çıkardık.”

Görüş Dışı veya Görüş Dışı: Bu fantastik demektir: “Beatles görünmüyor!”

Plastik: Sahte veya yapay.

Rap: Rap, dostça bir tartışma demektir. Tecavüz konuşmak demektir. Kelime, bugün olduğu gibi müzikle ilişkili değildi.

Şimdi! “Tamamen katılıyorum!” Manaına gelen bir çığlık Siyasi vurgu, yükseltilmiş bir yumrukla gösterilir.

Righteous: İyi ve övgüye değer.

Faliyet alani, sahne: Harika insanların buluştuğu bir parti ya da mekan. “Bu sinir bozucu sahneyi kaz!”

Satıyoruz: Maddi veya kişisel kazanç için kültür karşıtı idealleri terk edin. “Bir bankada çalışmak için satıldı. Ne satış!”

Bölme: Ayrılmak. “Bu sahneyi bölelim.” “Gece yarısı ayrılmalıyız.”

Alan: Konformal, basit ve çok soğuk olan bir kişiyi veya şeyi açıklar. “Annem böyle bir meydan!”

Şey: Toplam takıntı veya favori eğlence. “Tütsü benim işim, tatlım!”

İş Parçacığı: Çamaşırlar.

Sanrılı: Büyüleyici ve büyüleyici psychedelic alt metni.

Sinirli: Vurgulanmış veya kenarda. “Babam arkadaşımla çok kızmıştı.”

vibe’lar: Kısa titreşimler, yani duygu veya sezgi. “Burası harika bir vibe veriyor.” “Polis hakkında kötü bir his var.”

Çıkış yolu: İnanması zor ya da gerçekten şaşırtıcı.

Ne oluyor’?: Whaddup?

Nerede !: Gitmek için bir yer tavsiye ediyoruz. “Haight-Ashbury olduğu yer tatlım.”

Bu hippi argo listesi hiçbir şekilde tam değildir. Bu listede olmayan hangi hippi kelimelerini veya cümlelerini biliyorsunuz?

536 total views, 0 today

Anal Seven Kadınlarla Sabaha Kadar Pompa

Amasya escort, anal escort, Balıketli Escort, Escort Bayan 22 Mayıs 2020

Bu kadınlardan biriyseniz, sıkıcı, kırılgan saçlarınızı PRP Saç Dökülmesi Tedavisi adı verilen inanılmaz bir saç restorasyon prosedürü ile yeniden büyütebilirsiniz. Ancak saç dökülmesinin ana nedenlerini anlamak daha iyidir. Sebeplerini anlayabiliyorsanız, saçlarınızı tedavi etmek için doğru kararı verebilirsiniz.

İşte çoğu kadında saç dökülmesine neden olan beş ana neden: Bununla birlikte, hem erkeklerde hem de kadınlarda ciddi saç dökülmesinden sorumlu birçok yaygın neden vardır, ancak bahsettiğimiz nedenler kadınlarda saç problemleridir.

Bu nedenlerden herhangi birine sahipseniz okuyun ve dikkatli olun!

1. Yanlış saç bakımı:

Saç bakımınızı planlamadan önce saçlarınızı tedavi etmenin doğru yolunu bilmeniz gerektiğini kabul etmelisiniz. Fazla fazla saç stili giyiyorsunuz, ancak muhtemelen sıkı saç stillerinin saçlarınızı saatlerce baskı altında tuttuğunu bilmiyorsunuz. Bu ürünlerin hangilerinin saç için gerçekten yararlı olup olmadığını düşünmeden birçok saç ürünü uygularsınız. Muhtemelen şampuanınızın veya saç renginizin de saç dökülmesine neden olabileceğini bilmiyorsunuzdur. Saç sorunları yaşıyorsanız, saçınıza neyin zarar verdiğini öğrenmek için doktorunuza veya saç bakım uzmanınıza danışın.

2. Anemi:

Anemi, düşük demir alımının neden olduğu ciddi bir hastalıktır. Kadınlar zor bir adet döngüsü nedeniyle anemiye daha yatkındır. İkinci anemi vücutta yetersiz folik asittir. Bütün bunlar, düşük hemoglobin üretimi nedeniyle saç foliküllerine düşük oksijen kaynağı anlamına gelir. Nihayetunda saçlarınız dökülmeye başlayacak.

3. Hamilelik:

Birkaç kadın doğumdan hemen sonra saçlarını kaybeder. Olmamışilelik sırasında östrojen seviyeleri yüksektir, ancak doğumdan sonra hormon seviyeleri normale döner. Hormon seviyelerindeki bu düşüş saçlarda ani bir düşüşe neden olabilir. Ancak, uzmanlar bu aşamanın geçici olduğunu düşünmektedir.

4. Menopoz:

Bir kadın menopoz yaşına ulaştığında, vücutta birçok değişiklikle karşılaşabilir ve ciddi saç dökülmesi bu değişikliklerden biridir. Bu aşamada saç dökülmesinin nedeni vücuttaki düşük östrojen hormonu seviyeleridir. Semptomlar uygun bakım veya uzman tavsiyesi ile en aza indirilebilir.

5. Yemekırı kilo kaybı:

Çoğu kadın yağsız bir vücudu sever ve bazıları bu amaçla sıkı bir diyet planı izlemeye çalışır. Muhtemelen katı beslenme planlarının vücutta besin eksikliğine neden olabileceğini bilmiyorlar. Ek olarak, bir diyet planı saçınızın sağlığı üzerinde olumsuz bir etkiye sahip olan ani ve aşırı kilo kaybına neden olabilir.

Şimdi, bu nedenlerden herhangi birine sahip olduğunuzu düşünüyorsanız, yakında doktorlarınızla konuşun ve saçınızla ilgili fikrinizi değiştirin. Şartların kontrol dışı olduğunu düşünüyorsanız, saçınıza PRP saç tedavisi uygulayabilirsiniz ve o zaman kesinlikle şaşırtıcı sonuçlar elde edersiniz. PRP tedavisi için bir saç restorasyon kliniğini ziyaret edin.

509 total views, 1 today

Balıketli Kadınlar Ele Güzel Gelirler

Amasya escort, anal escort, Balıketli Escort, Escort Bayan 21 Mayıs 2020

En sevdikleri cins cinsinden erkekler arasında bir anket yapın ve oral seks orada en üstte olacaktı. Gerçekten de, bazı erkekler için oral seks onların bir numaralı seçimidir. Onun zevkleri ve cazibesi açıktır, ancak tek eşli olmayan ilişkilerde olanlar için, penis koruma sorunu her zaman cinsiyet formlarını tartışırken ortaya çıkar. Ağızdan seks devreye girdiğinde penis sağlığı hakkında ne kadar endişe olması gerektiği konusunda tartışmalar var. Öyleyse, bir erkek oral seks söz konusu olduğunda penis koruması konusunda herhangi bir adım atmalı mıdır?

Riskler

Penetran cinsiyette olduğu gibi, oral seks de cinsel yolla bulaşan enfeksiyonları (CYBE) bir partnerden diğerine geçirme riski taşır. Sorun, bir erkeğin penisi boğazda klamidya veya gonore gibi bir CYBesi olan bir kişi tarafından ağızdan memnun olursa, CYBE’nin o erkeğin penisine geçmesi önemli bir risktir. Benzer şekilde, bir erkek penisi üzerinde klamidya veya gonore gibi bir CYBesi olan bir erkeğin penisine ağızdan hizmet veriyorsa, bu CYBE adamın boğazına geçirilebilir. İkinci durumda, kanama dişeti veya diş eti hastalığı gibi sorunları varsa, CYBE ile kasılma şansı daha da artar.

HIV ne olacak? Bulaşma riski oral seks yoluyla anal veya vajinal cinsiyetten çok, çok daha düşüktür; bildirilen az sayıda vaka vardır ve bazı araştırmacılar, oral sekse atfedilen bazı vakaların aslında anal seksten kaynaklandığından şüphelenmektedir. Bununla birlikte, resmi görüş birliği, oral seks yoluyla HIV bulaşma riskinin çok düşük olmasına rağmen, hala mümkündür. Ayrıca, ejakülatın yutulmaması durumunda riskin daha da düşük olduğu düşünülmektedir. Kafaka CYBE’lerde olduğu gibi, penise hizmet veren kişinin diş eti kanaması, diş eti kanaması veya diş eti hastalığı gibi zayıf hijyenine sahip olması durumunda bulaşma riskinin arttığı düşünülmektedir.

Penis koruması

Hekimlar, kondomların CYBE ve HIV bulaşma riskini daha da azaltmak için kullanılmasını önermektedir. Bununla birlikte, uygulamada, bu tavsiyeye az sayıda erkeğin uyduğu düşünülmektedir. Durum böyleyse ve bir erkek karşılıklı olarak tek eşli bir ilişkinin dışında cinsel olarak aktifse, daha iyi penis koruması sağlamak için yapabileceği birkaç şey vardır. Bunlar:

– Aktif olduğu cinsel partnerlerin sayısını sınırlamak. Ortak sayısı arttıkça, bulaşma riski de artar.

– Ortak sayısını sınırlayan başkalarıyla ortaklık yapmak. Benzer şekilde, bir erkeğin ortak olduğu kişiler de partner sayısını sınırlarsa, penis daha iyi korunur.

– Seviyeli olarak test ediliyor. Tek eşli olmayan ilişkilerdeki cinsel olarak aktif erkeklerin cinsel yolla bulaşan hastalıklar ve HIV için düzenli olarak test edilmeleri teşvik edilir; her üç ayda bir genel öneri. Bu, CYBE’lerin tedaviye başlayabilmesi için erken yakalanmasını sağlar. Ayrıca, bir erkeğin düzenli olarak düzenli olarak test edilen seks partnerlerini seçmesi önerilir. (Birçok durumda, bir CYBE’ye sahip olmanın ve hiçbir semptom göstermenin mümkün olmadığını unutmayın; bu nedenle, düzenli testler erken teşhis için en iyi seçenektir.)

Yinel olarak, oral seks diğer seks şekillerinden çok daha güvenlidir ve özellikle prezervatif kullanıldığında böyle olur. Ancak hiçbir şekilde risksiz değildir.

Penis koruması, oral seks söz konusu olduğunda, üslerini örtmenin ötesine geçer ve genel penis sağlığını korumak için günlük adımlar içerir. Bu bölgedeki en önemli adımlardan biri düzenli olarak üstün bir penis sağlığı kremi uygulamaktır (sağlık uzmanları, klinik olarak hafif ve cilt için güvenli olduğu kanıtlanmış Man 1 Man Oil’i önermektedir.). En iyi sonuçlar için, A, B5, C, D ve E dahil olmak üzere çok çeşitli sağlıklı vitaminler içeren bir krem ​​bulun. İdeal olarak, böyle bir krem ​​ayrıca penisin korunmasına yardımcı olan nöroprotektif bir bileşen olan L-karnitin içerir. Hisluiyet, özellikle bir penis düzenli olarak kaba kullanıma girdiğinde.

508 total views, 0 today

Minyon Kızlar Kucakta İyidir

Escort Bayan, lolita escort, minyon escort, sürtük escort 20 Mayıs 2020

Jessie, 31 Mayıs 1824’te Lexington, Virginia’da doğdu. Ünlü ve güçlü bir ABD senatörünün kızıydı, sadece kızına odaklanmakla kalmadı, aynı zamanda Washington yetkilileriyle toplantılara katıldı ve ona işinde yardımcı olması için eğitim verdi. Jessie’nin babasının dikkati, zayıf babasının toplumda güç ve prestij kazanmasına yardım eden babanın Zeus-Athena kategorisine girer. Babasının etkisi ve gücü nedeniyle, genç bir kadın dışlanmak, görmezden gelinmek veya hatta bazı durumlarda cadı olarak kazara yakılmak yerine toplum tarafından tolere edilir. Bugün birçok film ve hikaye, güçlerini babalarına borçlu olan kadınları anlatıyor. Bu arketipik iplik, Tomb Raider filmlerinde Angelina Jolie’nin karakteri Lara Croft’ta görülür. Bu süreçlerde, anne karakter zayıflığı nedeniyle ya ölü ya da ihmal edilebilir. Kuvvetlü bir kadın figürünün güçlü bir anne yerine güçlü bir babaya kaç kez atfedilmesi şaşırtıcıdır. Neredeyse başarılı bir kadını görmek gibi, sonra da babasıyla olan ilişkisinin bir staj gibi olduğunu öğreniyoruz ve “Oh, bunu açıklıyor …” diyoruz. Bir kadın başarısını güce bağladığında toplumda bir değişim bekliyorum. ve annesinin yetenekleri.

Kadınlar Bunun İçin Ne İster?

Birkaç yıl önce Forbes dergisi Condoleezza Rice’ı “dünyanın en güçlü kadını” olarak adlandırdı. Bu konuda daha fazla bilgi edinmek istedim, çünkü basının ne kadar iyi ele alındığına şaşırdım. Kendisini daima duruşla tanıştırmayı nasıl başardı? Kafakaları umutsuzca tüylerini çıkarmaya çalışıyor olsa bile, her zaman eklemlidir. Nasıl böyle bir güç merkezi haline geldiğini anlamak uzun sürmedi. Condoleezza’nın çok başarılı olduğuna inanıyorum çünkü ebeveynleri kızlarının dünyadaki en güçlü kız (kadın) olduğunu zaten biliyordu. Forbes dergisinin yetişmesi sadece on yıllar aldı. Condolezza Rice’ın nasıl büyüdüğü hakkında ne kadar az bilgi bulabileceğimi inceledim. İnanılmaz derecede destekleyici bir anne ve babası vardı, ama biyografik bilgilerin babasının yetiştirilmesindeki rolünü annesinin rolünden daha fazla vurguladığını hissettim. Condoleezza, John ve Angelena Rice’ın tek çocuğuydu. Angelena kızını bir İtalyan müzik mirasından sonra “tatlılıkla” müzik çalabilmesi için seçti. Annesi, hayatına farklı bir arkadaş koleksiyonu çektiğinde Condoleezza’nın kişiliğini bal gibi adlandırdı. Eski öğrencileri, profesyonel futbolcuları Vladimir Putin, Bush ailesi ve yeni nesil çocukları (Şark Palo Alto’daki dezavantajlı gençler için ortaklaşa kurulan Condoleezza müfredat dışı programı) sadece birkaç örnektir.

580 total views, 0 today

Page 17 of 19 1 15 16 17 18 19
  • Balık Etli ve Azgın Amasya Escortlar

    by on 5 Eylül 2021 - 0 Comments

    Farkını ortaya koyma ile alakadar başarılı bir dile sahip kadınımdır. Farkımı nasıl ortaya koyacağım ile alakadar meraklı olabilirsin. Ancak bunu öyle kelimelere dökerek yapmak filan istemiyorum. Kelimelere dökerek bunları yapmak basit zati. Kaldı ki burada yer Meydan çok Çok kadın bunu yapıyor zati. Her birisine şöyle bir dönüp baktığın vakit, porno yıldızlarından henüz iyi, henüz […]

  • Suluova Escort Ayşegül

    by on 9 Haziran 2020 - 0 Comments

    Yakışıklı beyler merhaba, ben Suluova escort Ayşegül. 25 yaşında 1,76 cm uzunluğunda 58 kg ağırlığında fit vücutlu dolgun göğüslü seksi kıvrımlı kalçaları ve göz alıcı vücut hatları olan bir bayanım. Ten bakımlarımı aksatmadan yapıyor ve düzenli olarak spor yapıyorum. Sizlere muhteşem bir gece sunmak için burada bulunuyorum. Doyumsuz tatlarla benimle çılgın bir seks deneyimi yaşamak için daha […]

  • Formundan Ödün Vermeyen Amasya Escort

    by on 25 Eylül 2021 - 0 Comments

    Farkını ortaya koyan Amasya eskortlar siz erkekleri etkileyebilen ve işinin profesyoneli olmayı ve her vakit gözde olmayı bilmişlerdir. umumi olarak sohbetleri ile tavırlarıyla ve cilveli olmalarıyla erkeklerin kalbini kazanma yolunda güvenilir adımlarla yürüyorlar. Bu bayanlarla vakit geçirmek isteyen beyefendiler sitemizde bunu kolaylıkla gerçekleştirebileceklerdir. eskortlar her vakit farkını ortaya koymuş ve devamlı el üzerinde tutulan kadınlardan […]

  • Merhaba dünya!

    by on 19 Nisan 2020 - 0 Comments

    WordPress’e hoş geldiniz. Bu sizin ilk yazınız. Bu yazıyı düzenleyin ya da silin. Sonra yazmaya başlayın!

  • Çıtır Çıtır Genç Kızlar Burada

    by on 15 Mayıs 2020 - 0 Comments

    Amasya kadınları dünyanın geri kalanından farklı izolasyon dönemleri ve devrimci etkiler içerir. Jomon dönemi MÖ 14000’den 300’e kadar erken bir tarihte, Japonya’nın bir avcı-toplayıcı yaşam tarzı vardı; ahşap tepedeki evler, çukur konutları ve tarım. Dokuma hala bilinmiyordu ve eski Japon kıyafetleri kürkten oluşuyordu. Bununla birlikte, dünyanın en eski çömleklerinden bazıları hançer, yeşim, kabuk ve kil […]